در مورد امام زمان علیه السلام

نصیب ما شد پریشانی ، شدم همچون تو بیابانی ...

در مورد امام زمان علیه السلام

نصیب ما شد پریشانی ، شدم همچون تو بیابانی ...

یادی از امام عصر علیه السلام

درسنامه مهدویت


مجموعه ای که با عنوان «درسنامه مهدویت دانشجویی»، فرا روی شماست، مجموعه ای کامل و جامع برای دانشگاهیان در نظر گرفته شده تا این مجموعه در دوره های آشنایی با امام عصر(عج) و مهدویت مورد استفاده قرار گیرد.

لازم به ذکر است زمانی تصمیم به تهیه درسنامه گرفتیم که نیاز به یک مجموعه کامل و جامعی برای دانشگاهیان در این زمینه و به این شکل حس می شد. بنابراین این کار را ضرورت دیدیم همت خود را جذب کردیم و به آماده سازی این درسنامه پرداختیم.

بدین ترتیب تمام مطالب پس از فهرست بندی در 22 فصل در قالب 4 جلد و 8 بخش در جلد چهارم تدوین و تنظیم گردید:

جلد اول: ضرورت پرداخت به مباحث مهدویت، امام مهدی(عج) در یک نگاه، امام مهدی در آیات و روایات، غیبت امام، فواید امام غایب، نیابت عامه، منویات مقام معظم رهبری، بیانات بزرگان

جلد دوم: معرفت نسبت به امام زمان، وظایف منتظران، علائم و شرایط ظهور حضرت مهدی(عج)، ظهور و اهداف حکومت جهانی، حکومت امام زمان (عج)، خانواده و تعلیم و تربیت مهدوی.

جلد سوم: جوان و مهدویت، منجی در ادیان، دشمن شناسی، سینما و آخرالزمان، آسیب شناسی مهدویت، نقش مهدویت و انتظار در بیداری ملت، رجعت، ضمیمه  پرسش و پاسخ.

جلد چهارم: مهندسی فرهنگی مهدوی.

برگرفته از وبلاگ هیئت مجازی کتاب

دانلود از سایت قائمیه

نظرات  (۱)

:)))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی