در مورد امام زمان علیه السلام

نصیب ما شد پریشانی ، شدم همچون تو بیابانی ...

در مورد امام زمان علیه السلام

نصیب ما شد پریشانی ، شدم همچون تو بیابانی ...

یادی از امام عصر علیه السلام

وقتی میرم کرببلا
آقا شما رو دعا می کنم
وقتی میرم خونه خدا
آقا شما رو دعا می کنم
عزیز علی ان اری الخلق ولا تری
به نیابت از شما
وقتی میرم زیارت امام رضا
آقا شما رو دعا می کنم
وقتی میرم صحن وسرات
پیش گنبد طلا
همنوای کبوترا
آقا شما رو دعا می کنم
عزیز علی ان اری الخلق ولا تری
ماه رمضون ماه خدا
شب قدر شب دعا
آقا شما رو دعا می کنم
محرما محرما
بعد تموم گریه ها
آقا شما رو دعا می کنم
وقتی میرم کربلا
آقا شما رو دعا می کنم
وقتی می رم خونه خدا
آقا شما رو دعا می کنم


تهیه : سایت تبیان

دانلود فلش


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی